Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου 2013

Το δώρο έκπληξη και η κλήρωσή του

Καλημέρα φίλες μου!!!

Πως τα περάσατε χτες; Εγώ ήσυχα, οικογενειακά με πολύ φαγητό, κρασάκι και γλυκά.
 
Ευχαριστώ πολύ
 
όλες σας, για τις γλυκιές ευχές που μου χαρίσατε για τη γιορτή και τα γενέθλιά μου.
 

Πρώτη φορά παίρνω τόσες πολλές ευχές. Μέχρι και ο κύριος γκούγκλης μου ευχήθηκε και τον ευχαριστώ και αυτόν:


 
 
 
Τι βιάζεστε να δείτε το δώρο έκπληξη και την κλήρωσή του;
 
Καλά δεν χρονοτριβώ άλλο.
 
Το δώρο έκπληξη είναι....
 
τα ρα ρα ρα μμμμμμμμμμμ  
 
 
 
... ένα κασκολάκι που έπλεξα.  
 
Πολύχρωμο και ζουζουνιάρικο, για να ζεσταίνει και να γεμίζει με χρώμα τις κρύες μέρες ή νύχτες του χειμώνα.
 
Σας αρέσει;
 
Για να δούμε ποια θα είναι η τυχερή;
 
Ας περάσουμε στην κλήρωσή που θα κάνω με το πρόγραμμα random.
 
Γράφω τα ονόματα με τη σειρά που στείλατε ευχές...
 
 
 
 
και η τυχερή είναι...
 
τα ρα ρα ρα μμμμμμμμμμμμμ
 
 
 
 
 



Μαριάννα Συγχαρητήρια!
Στείλε μου e- mail με τη Δ/νση σου για να στο στείλω άμεσα ώστε να το χαρείς στις γιορτές...

Πολλά φιλάκια σε όλους!!!

21 σχόλια:

  1. Υπέροχο το κασκολάκι σου . Xρόνια Καλά φίλη μου .. χρόνια Ευλογημένα.. χρόνια με υγεία και αγάπη για τους γύρω μας..Χαρούμενες υπόλοιπες γιορτές φίλη μου σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα τί ωραία έκπληξη!!!! Και πόσο όμορφο και χαρούμενο είναι το κασκολάκι που έπλεξες!!! Και θα γίνει δικό μου???!!! Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Χριστίνα μου!!!! Σου εύχομαι και πάλι χρόνια πολλά και καλά, να τα εκατοστήσεις και ο νέος χρόνος να φέρει ό,το καλύτερο σ'εσένα και την οικογένειά σου!!!
    Πολλά πολλά φιλάκια!!!
    Πάω να σου στείλω την διεύθυνσή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα νεραϊδένια μου!! Χρόνια πολλά!!
    Είναι φανταστικό το κασκολάκι!! Συγχαρητήρια στην τυχερή μας Μαριάννα!! Θα το καταευχαριστηθεί!!!
    Να σαι καλά κοπέλα μου και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χριστίνα ,όμορφη έκπληξη και θα ζεστάνει τις κρύες ημέρες του χειμώνα τη γλυκιά Μαριάννα ! Να είσαι πάντα χαρούμενη και ευτυχισμένη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφο πλεχτό.... μπράβο !!!! Και με γειά στην τυχερή !!!
    Και πάλι πολύχρονη και πολύχρωμη (αστείο λόγω του χρωματιστού κασκόλ χαχα) Φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφο το κασκολ
    Χρόνια πολλά με υγεία
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Επεσα έξω στη πρόβλεψη μου για το δώρο :) Ωραίο το δώρο σου και ωραία χρώματα.Συγχαρητήρια στην Μαριάν ,να το χαρεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χριστίνα μου σου εύχομαι σήμερα Χρόνια πολλά από την καρδιά μου , να έχεις τον Νέο χρόνο ότι σου λείπει.
    Πολύ όμορφο το δώρο της Μαριάννας , μπράβο σου
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με γεια το κασκολάκι στην τυχερή Μαριάννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφο τό δωράκι σου Χριστίνα μου!!!Συγχαρητήρια στήν Μαριάν!!
    Καλή Χρονιά!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα σου εύχομαι!!! Πολύ όμορφο το κασκόλ, ωραία ζεστά χρώματα.Συγχαρητήρια στην τυχερή.Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χριστινάκι Χρονια Πολλά επί δύο..... Να'σαι γερή δυνατή και ευτυχισμένη! Η Νέα χρονιά να σου χαρίζει χαρά, γέλιο τύχη και αισιοδοξία!! Φιλάκι εορταστικό για ένα όμορφο βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφο το πλεκτό κασκολάκι !!!!!Καλοφορεμένο ΜαριΑν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή Πρωτοχρονιά να χεις νεραϊδένια μου Χριστίνα!!! Ευχές στο ζεστό σου σπιτικό για αγάπη, υγεία και δημιουργίες!!!
    Ευτυχισμένο το 2014!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλή χρονιά με Υγεία και Αγάπη!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή κι ευλογημένη χρονιά Χριστινάκι μου με υγεία,αγάπη,ευτυχία αισιοδοξία και ψυχική ανάταση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. καλη χρονια καρδουλα μου και συγχαρητηρια στη Μαριάννα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. περιμένω τη διευθύνση σου στο email katitimou@gmail.com καθώς και αυτή την φορά το stars and icicles θα στείλει αναμνηστικά δωράκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλή χρονιά!!!! Χρόνια πολλά χαρούμενα χαμογελαστά και ευτυχισμένα !!!!!
    Μόλις σε βρήκα και τώρα πάω να δω της Neraidodimiourgies !!!! ελπίζω να τα λέμε φιλάκια πολλά!!
    ΑΑΑΑ έχω και εγώ δωράκι σε περιμένω..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλώς σε βρήκα και εγώ καλή μου φίλη. Εύχομαι καλή χρονιά με υγεία και οικογενειακή ευτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή