Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

Χριστουγεννιάτικο βραβείο

Καλησπέρα σας !!!

Στολίσατεεεεεεεεεεεεεεεέ;

Εγώ και στολίσα και Χριστουγεννιάτικο βραβείο παρελάβα απο την αγαπημένη Μαρία-Ελένη, του blog Marilenaspotofart που την Ευχαριστώ πολύ- πολύ...


.... και θα απαντήσω και στις ερωτήσεις του βραβείου και θα το χαρίσω σε 6 μπλοκοφιλενάδες...

1. Η πιο όμορφη Χριστουγεννιάτικη ανάμνηση: Σε μια παιδική χριστουγεννιάτικη γιορτή, που γινόταν σε ένα μεγάλο χώρο εκδηλώσεων κάτι σαν θέατρο ας πούμε, ο παρουσιαστής καλεί όλα τα παιδάκια να τρέξουν και να πουν ένα ποιήμα- αν θέλουν να κερδίσουν μια τεράστια κούκλα.
Μια μικρούλα κάπου στα τέσσερα με πέντε μόλις βλέπει την τεράστια κούκλα τις γυαλίζει το μάτι... και βάζει όλη της τη δύναμη και τρέχει στην πίστα. Δίνει φιλάκι στον παρουσιαστή - λέει και ένα ποίημα και παίρνει την κούκλα. Φαντάζεστε ποιά ήταν αυτή η μικρούλα;;;

2. Αγαπημένο ξένο Χριστουγεννιάτικο τραγούδι: Last Christmas I gave you my heart, but the very next day you gave it away...
 
<

3. Αγαπημένο Ελληνικό Χριστουγεννιάτικο τραγούδι: Το''ω έλατο'' γιατί το τραγουδούσα μικρή μαζί με τη μαμά μου όταν στολίζαμε το δέντρο και 
το ''Χριστούγεννα ήρθαν πάλι'' της Βανδή γιατί μου το αφιέρωνε ο άντρας μου τα πρώτα μας Χριστούγεννα μαζί.






4. Το δώρο που θα ήθελα για τα φετεινά Χριστούγεννα: Ειρήνη και Υγεία σε όλο τον κόσμο και για μένα αυτό:

 
Άι Βασίλη σε παρακαλώ μη με ξεχάσεις και φέτος. Ακόμα και αν δεν προλάβεις να μου το φέρεις μέσα στις γιορτές - γιατί ξέρω έχεις φόρτο εργασίας- στείλέ μου το όποτε προλάβεις μέσα στο 2014.
Αρκεί να μη με ξεχάσεις όπως τόσα χρόνια. Άντε γιατί σαν πολλά σου τα έχω μαζεμένα χο χο χο
 
Χαρίζω το βραβείο σε 6 φίλες:
 
1. στη Ζουζούνα http://zouzoukafe.blogspot.gr/
 
2. στην αγριοτριανταφυλλένια http://wildrose-home.blogspot.gr/
 
 
4. στη Φοβού την πεθερά http://tintrelatispetherasmoumesa.blogspot.gr/
 
5. στην Κατερίνα http://skepiloges.blogspot.gr/
 
6. στη Ματίνα ''εμπνεύσεις της στιγμής'' http://matinasaki14.blogspot.gr/
 
Σας φιλώ φίλες μου!!!

Αλλά πριν σας φιλήσω να ευχηθώ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στις Νικολέτες και στους Νίκους που γιορτάζουν σήμερα.
 
Υ.Γ. 
Κορίτσια μην με θεωρήσετε γαϊδούρα που δεν απαντώ στα σχόλια σας αλλά έχω προβληματάρα με το blogger:  Όταν πάω να κάνω απάντηση στα σχόλια, μουλαρώνει.
Προσπαθώ εδώ και μέρες να το διορθώσω αλλά μέχρι στιγμής τίποτα.
 
 






18 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για το βραβειάκι!!
    Κάτι γίνεται με τον blogger πάλι, χθες δε μπορούσα να αφήσω σχόλιο σε αρκετά!
    Η παιδική σου ανάμνηση φοβερή! Αν θυμηθούμε την δύναμη και τον ενθουσιασμό που είχαμε ως παιδιά όταν θέλαμε κάτι και τι κάναμε για να το αποκτήσουμε, μπορούμε να πάρουμε πολλά μαθήματα!
    Όλες σου οι ευχές να πραγματοποιηθούν! Να περνάς όμορφα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μήπως κάπου εκεί δίπλασου ήμουν και εγώ και σε έσπρωχνα για να προλάβω την κούκλά?? χαχαχα Ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι!!! Πολύ το χάρηκα γιατί θα έχεις καταλάβει πως μαρεσει να παρλάρω! Αυτό το μουλάρωμα το ζω μέρες τώρα με τα σχόλια. Οπότε μην αγχώνεσαι θα βελτιωθεί. φιλιά πολλά χριστινάκι μου σου εύχομαι να πραγματοποιηθούν οι ευχές σου όλες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια Χριστίνα μου γιά τό βραβειάκι σου!!!Τίς ίδιες προτιμήσεις έχω καί εγώ στά εορταστικά τραγούδια!!Τυχαίο???Χά χα!!!Σού εύχομαι,από καρδιάς,ο Αι Βασίλης νά πραγματοποιήσει μέσα στό 2014,αυτό πού τόσο επιθυμείς γλυκειά μου!!!Πολλά φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χριστινάκι,ευχαριστώ για το βραβείο,όπως και για το γλυκό δωράκι σου,το φύλλο μανώλιας!Το παρέλαβα,χτες και ξετρελάθηκα!Είναι πιο όμορφο από τη φωτογραφία.Έχεις κάνει εξαιρετκή δουλειά!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου! Να είσαι πάντα καλά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια Χριστίνα μου για το βραβείο σου! Οι απαντήσεις σου υπέροχες όπως και τα τραγούδια που έβαλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά γέλασα εκεί που γράφεις: "Αρκεί να μη με ξεχάσεις όπως τόσα χρόνια. Άντε γιατί σαν πολλά σου τα έχω μαζεμένα χο χο χο" Συγχαρητήρια για το βραβείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χριστινάκι μου όμορφα τραγούδια!!! Τι ανάμνηση κι αυτή με τη κούκλα ε;;; Φαντάζομαι!! :)))
    Εύχομαι φέτος να σαι από τις πρωτες που θα επισκεφτεί ο Αγιοβασιλάκος μας!!!
    Καλό σ/κ να χεις κοπέλα μου!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά και να στολίζεις με όμορφα βραβεία το blogaki σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΧΡΙΣΤΙΝΑΚΙ ΜΟΥ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΟΥ! ΝΠΟΛΥ ΓΛΥΚΕΣ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ! ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ Ο ΑΗ ΒΑΣΙΛΗΣ ΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΕΙ ΤΟ ΔΩΡΟ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ, ΓΙΑΤΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΗΜΟ! ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου και συγχαρητήρια!!!! Φιλάκια πολλά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α!! Κι εγώ το ίδιο δώρο θέλω!!! Σου το εύχομαι γλυκιά μου!!!

      Διαγραφή
  11. Xριστινάκι , ευχαριστώ πολύ για το βραβείο σου !
    Εύχομαι αυτά τα Χριστούγεννα να σου μείνουν αξέχαστα και ο Αη Βασίλης επιτέλους να σου φέρει αυτό που επιθυμείς , με όλη μου την καρδιά.
    Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου !!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Με γεια το βραβείο σου, πάντα χαρές εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να το χαίρεσαι το βραβειάκι σου Χριστινάκι μου γλυκά!!το Πνεύμα των Χριστουγέννων σίγουρα δεν θα σε ξεχάσει και φέτος!!!και ο Santa να στα δώσει απ΄λοχερα όλα όσα του ευχήθηκες!!πάρα πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να χαρείς το βραβείο σου...ωραίες οι απαντήσεις σου...ευχομαι να πραγματοποιηθούν οι ευχές σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ευχαριστώ για την τιμή. Δεν παίζω παιχνίδια γιατί βαριέμαι, τσιμπάω το στόλισμα κι εξαφανίζομαι, πριν με πάρεις το κατόπι με την χρυσόσκονη .
    Σου ευχομαι ολα τα καλα για την νέα χρονιά. Κι ο Βασίλης σε ξεχνά να σε ξεχάσουν και οι έννοιες και μόνο χαρές !
    Φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή