Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013

Καλό και χουρχουλιάρικο μήνα

Καλημέρα φιλενάδες!!!
 

1η του μήνα σήμερα, καλωσορίζουμε τον παγωμένο Δεκέμβριο με ζεστή σοκολάτα!!! 

Ο Δεκέμβριος είναι ο δωδέκατος μήνας και τελευταίος του Γρηγοριανού Ημερολογίου, με διάρκεια 31 ημερών.
Η ονομασία του ετυμολογείται από τη λατινική λέξη December, η οποία προέρχεται από το αριθμητικό decem (δέκα), επειδή στο αρχαίο δεκάμηνο ρωμαϊκό ημερολόγιο ο Δεκέμβριος ήταν ο δέκατος κατά σειρά μήνας.
Διαβάστε περισσότερα εδώ
 

Δεκέμβρη μου, με πάγωσες και πώς να ξεπαγώσω;
Μήνα μου σαρακοστιανέ, καλέ, Χριστουγεννιάτη!
 
Δεκέμβριος κρυουλιάρης, όπως λένε και οι παροιμίες. Και αυτό πρέπει να το εκμεταλλευτούμε και να χουρχουλιάσουμε λιγάκι!!!
 
Γι' αυτό χτες έπλεξα ένα χουρχουλιάρικο κασκολάκι- το πρώτο μου κασκολάκι απο τα χεράκια μου...
 
Πλέξιμο δίπλα στο τζάκι, με συνοδεία ζεστής σοκολάτας- η καλύτερη απογευματινή απασχόληση...
 
Και το αποτέλεσμα...
 
 
... σούπερ ντούπερ χουρχουλιάρικο!
 
Καλό Μήνα αγαπημένες!!!
 
Χουρχουλιάστε και μην φοβάστε το κρύο του Δεκέμβρη- οι καρδιές μας είναι ζεστές!!!
 
ΦΙΛΑΚΙΑ
 
 
 
 
 

30 σχόλια:

  1. Χριστινάκι καλή σου μέρα και καλό μήνα.
    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου , μπορεί ο Δεκέμβρης να είναι ένας κρύος μήνας ,αλλά οι καρδιές μας είναι ζεστές γεμάτες με αγάπη, καλοσύνη, τρυφερότητα.
    Πανέμορφο το κασκόλ σου, καλοφόρετο .
    Φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χριστίνα μου καλημέρα και καλό μήνα!
    Το κασκολάκι το έπλεξες πολύ γρήγορα και είναι πολύ όμορφο και χουχουλιάρικο.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ωραίο μαλλί,υπέροχα χρώματα,πραγματικά πολύ χουχουλιάρικο!!!!!
    Καλό Χριστουγεννιάτικο Μήνα!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΧΡΙΣΤΙΝΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ! ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΚΑΣΚΟΛΑΚΙ ΣΟΥ! ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΌ ΜΗΝΑ Χριστίνα μου! καλοφόρετο το πρώτο σου κασκολάκι!!! πολυ ζεστό και όμορφο!!! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα!!!!!!Πολύ όμορφο το κασκόλ σου!!!Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τό λάτρεψα τό κασκόλ σου Χριστίνα μου!!!Είναι τέλειο!!!!Πόσο χρυσοχέρα είσαι!!!!Καλό καί ευλογημένο μήνα κούκλα μου!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απαλό και πολύ γλυκό το κασκολάκι σου !!!Καλό και χαρούμενο χριστουγεννιάτικο μηνα Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλό μήνα!! Τέλειο το χουχουλιάρικο κασκόλ σου!!!!!!! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλό μήνα να χεις Χριστίνα μου!!! Αφράτο ζεστό και χουχουλιάρικο όπως το κασκολάκι σου!!! :))) Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό και χαρούμενο μήνα Χριστίνα μου , το κασκολάκι είναι απαλό και ζεστό, να το χαρείς .
    Φιλάκια ζεστά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό μήνα! Απίθανο το κασκόλ. Ομως να σου πω εμένα με τρέλανε η ιδέα να κάθεσαι δίπλα στο τζάκι και να πλέκεις. Θέλω και εγώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό μήνα και καλή εβδομάδα να έχεις. Με γεια και με χαρά το κασκολάκι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλό μήνα φίλη μου με υγεία και άπειρες δημιουργίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Απίθανο το κασκόλ σου πολύ χουχουλιάρικο ! Καλό μήνα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ωωωω! πολύ όμορφο!!!
    Καλό μήνα να έχουμε...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι όμορφο το κασκολάκι σου Χριστινάκι μου!!!!Καλοφόρετο και καλό χριστουγεννιάτικο μήνα!!!!!!
    Φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ όμορφα χρώματα επέλεξες για το κασκολάκι σου!Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλό μήνα, Για τον κρύο χειμωνιάτικο μήνα είναι ότι καλύτερο ένα ζεστό κασκόλ. Όμορφα τα χρώματα που χρησιμοποίησες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλό μήνα, Χριστίνα μου!!!Τί όμορφο που είναι το κασκόλ σου!!!! Λατρεύω όμως και την ζεστή σοκολάτα...
    Φιλάκια!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλό μήνα, Χριστίνα μου! Τέλειο έγινε το κασκόλ σου!! Να το χαρείς! Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλό μήνα Χριστινάκι μου!έχουμε χαθεί εντελώς!ήρθα να σου ευχηθώ στο σπιτάκι σου και θαύμασα το πανέμορφο χουχουλιάρικο κασκολάκι σου..να μη χαθούμε..φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλό μήνα.
    Όμορφος να είναι σαν το κασκολάκι σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μα τι ώραιο κασκόλ!!! Μπράβο!!!Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Tώρα που ξεκίνησες να πλεκεις δεν θα σταματίσεις θα κανεις υπ΄ροχα πράγματα όπως το χουχουλιάρικο κασκόλάκι σου.. φιλακια Χριστινακι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τι απαλό και ζεστό που φαίνεται το κασκολάκι !!! Πολύ ωραίο!! Καλό μήνα με πολλά χουχουλιάσματα :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χριστινάκι σε περιμένει βραβειάκι!!!
    http://marilenaspotofart.wordpress.com/2013/12/06/christmas-award/
    Kisses!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή