Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013

Ο μυστικός μου Αι Βασίλης

Καλησπέρα!!!

Υπάρχει Αι Βασίλης;

Μα τι ερώτηση είναι αυτή; Και βέβαια υπάρχει!

Μάλιστα μερικές φορές είναι και μυστικός.

Και χτυπάει το κουδούνι σε ανύποπτο χρόνο.

Και τσουπ παραδίδει ένα φάκελο με μια κάρτα:




Έτσι έγινε σήμερα. Ήρθε ο μυστικός μου Αι Βασίλης με ευχές και δώρο:



Ναι σωστά καταλάβατε ήρθε ο μυστικός μου Αι Βασίλης στο παιχνίδι της Μαριλένας (Μarilenaspotofart)

Είναι η Ράνια (Rania Dam) από το blog la vita e bella.

Αν μπορούσατε να με δείτε τη στιγμή που πήρα το φάκελο. Είχα ένα χαμόγελο μεγαλύτερο και από αυτό της crest.

Άνοιξα γρήγορα το φάκελο γεμάτη περιέργεια και...


 ...ένα χριστουγεννιάτικο δίπτυχο καδράκι, το οποίο στόλισε αμέσως ένα τοίχο στο σαλόνι μου:
 
 
Ράνια ευχαριστώ πολύ για το δώρο και τις όμορφες ευχές. Μου άρεσε πάρα πολύ. Θα το βλέπω και θα σε σκέφτομαι.
 
Μαριλένα ευχαριστώ πολύ για το όμορφο παιχνίδι. Πραγματικά χάρηκα την διαδικασία σαν μικρό παιδί.
 
Φιλάκια πολλά φιλενάδες!!!
 
Συνεχίζω να έχω το χαμόγελο της crest.
 



 

16 σχόλια:

  1. Χριστίνα είναι πανέμορφο το καδράκι!!!!
    Να το χαρείς το δωράκι σου!! Είναι φοβερό!!
    Αχ πόσο χαίρομαι!! :)))))
    Και του χρόνου με το καλό!!
    Φιλάκια κοπέλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Yπέροχο το δωράκι σου!!!!
    Συνέχισε να χαμογελάς...υπάρχει λόγος!!!!
    Πολλά φιλιά,,,
    **Αννιώ**
    υγ. Εγώ δεν έχω νέα ακόμη, από τον Secret Santa μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χριστινάκι χαίρομαι με τη χαρά σου .!!!!!
    Το δωράκι σου είναι υπέροχο , Μπράβο κορίτσι μου , εύχομαι όλο δώρα να παίρνεις.
    Φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ω! Τι όμορφο καδράκι!! Μπράβο στη Ράνια!
    Να το χαρείς, γλυκιά μου και εύχομαι αυτό το χαμόγελο της Crest να μη φύγει ποτέ από πάνω σου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όμορφο το δωράκι σου, χαρούμενο. Να είσαι καλά να το χαρείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. A!! Πάρα πολύ όμορφο το δωράκι της Ράνιας!!!! Υπέροχο!
    Να το χαίρεσαι, Χριστίνα μου και καλές γιορτές!!!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι υπέροχο το δωράκι σου! Να το χαίρεσαι!
    Καλές γιορτές να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ουάου τι υπέροχο δώρο είναι αυτό!! Να το χαίρεσαι Χριστίνα μου , ωραία η ιδέα της Μαριλένας
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαίρομαι πολύ πολύ σου άρεσε το μικρό δώρο μου, να είσαι καλά!!
    Και επίσης δεν μπορώ να μην πω πως έχω ενθουσιαστεί με τα ΕΛΤΑ.....το πακετάκι το έστειλε την δευτέρα το μεσημέρι.....τέτοια γρήγορη παράδοση δεν έχω ξαναδεί.....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και να μη σου φύγει εύχομαι!!!Το χαμόγελο καλέ και να συνεχίσεις και το νέο χρόνο,ακόμα περισσοτερο μ ό,τι επιθυμείς να σου φέρει...
    πολύ όμορφο το δίπτυχο καδράκι της Ράνιας,να το χαρείς!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφο τό δωράκι σου Χριστίνα μου!!!Νά τό χαρείς!!!Πάντα νά χαμογελάς!!!!Καλό βράδυ!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χριστινα μου υπεροχο δωρο σου εστειλε η Ρανια μπραβο της , να εχεις ομορφες γιορτες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φανταστικό από χρυσά χεράκια!Και του χρόνου να πω στον..Άγιο Βασίλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χαρούμενο και ομορφο το δωράκι σου.....και το χαμόγελο σου ή καλύτερη ανταμοιβή για την δημιουργό του.
    Συνέχισε να χαμογελάς!!!!!!!!!!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να το χαίρεσαι το δωράκι σου! Είναι πολύ όμορφο! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή