Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Οι Χριστουγεννιάτικες γωνίες μου

Γειά σας και χαρά σας ξανά!
 
Πριν από λίγο ανακάλυψα ότι η Άννα από το blog ΧΕΙΡΟΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ διοργανώνει διαγωνισμό με θέμα τις αγαπημένες Χριστουγεννιάτικες γωνίες του σπιτιού μας. Δείτε λεπτομέρειες εδώ
 
http://giasminblogspotcom.blogspot.gr/2013/12/blog-post.html
 

Και επειδή όπως ξέρετε ότι μου αρέσουν πολύ οι διαγωνισμοί της γειτονιάς, πήρα αμέσως τη φωτογραφική μηχανή και τράβηξα φωτογραφίες.

Πάμε λοιπόν να σας ξεναγήσω στο χριστουγεννιάτικο σπιτικό μου:



Το δέντρο μου με κορδέλα με χιοναθρωπάκια και στολίδια σε άσπρο- κόκκινο και ασημί.

Στα κλαδιά του ενίοτε προσγειώνονται και ζωντανά ''στολίδια'', η Φίσφη και ο Γιάγκος- τα καναρινάκια μου.


Στην πόρτα κρεμασμένη η κάλτσα που περιμένει να γεμίσει με δωράκια.

Στο τραπέζι του σαλονιού έστρωσα μπορντό χριστουγεννιάτικο σεμέν και το στόλισα με την κεντρική σύνθεση που την έφτιαξε η φιλενάδα μου η Ματίνα του blog ''Εμπνεύσεις της στιγμής'' με φυσικά κυρίως υλικά και μου την έκανε δώρο.  Επίσης ένα κόκκινο ρόδι - ένα φύλλο μανώλιας και το νεραιδένιο κηροπήγιο που μεταμόρφωσα.

Σε μια γωνία ένα χριστουγεννιάτικο χωριό με φωτάκια - το παραμυθένιο χριστουγεννιάτικο βιβλίο και ένας χιοναθρωπάκος.

Δίπλα τους κάνει παρέα ο Αι Βασίλης.


Στη μια άκρη του τοίχου ένας αλεξιπτωτιστής Αι Βασίλης.

Στην άλλη άκρη του τοίχου αυτοκόλλητο έλκηθρο που το σέρνουν ταρανδάκια ενώ χιονονιφάδες πέφτουν.

Πάνω στο καλολιφέρ (στον ίδιο τοίχο) γιρλάντα με το χριστουγεννιάτικο χωριό.

Σας αρέσει το χριστουγεννιάτικο ντεκόρ μου;

Θα χαρώ πολύ να δω και τις δικές σας στολισμένες γωνίες- γι' αυτό βουρρρρρρ στις φωτογραφικές και τραβήξτε φωτογραφίες για το διαγωνισμό της Άννας.

Πολλά φιλάκια!!!!
 
Καληνύχτα

 
 

15 σχόλια:

  1. Υπέροχες και άκρος χριστουγεννιάτικες εικόνες!
    Και φυσικά μας αρέσουν όλες οι γωνιές...
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου άρεσαν πολύ όλα...μπράβο σου πολυ όμορφα στολίζεις..μου άρεσε ο αγιοβασιλάκης ο αλεξιπτωτιστής
    και γω πριν 1-2 αναρτήσεις αφορά τη συμμετοχή μου σε αυτό το διαγωνισμό
    καλή επιτυχία στο διαγωνισμό
    καλό βράδυ από τη χιονισμένη Κύπρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφες και με εορταστική ατμόσφαιρα οι γωνιές του σπιτιού σου !!
    Να είσαι καλά και του χρόνου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφες όλες οι στολισμένες σου γωνιές!!!!! Και του χρόνου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χριστίνα μου τέτοια να βλέπω!!! Πανέμορφη η χριστουγεννιάτικη γωνιά σου!!
    Και του χρόνου οι στολισμοί με μπόλικα χαμόγελα!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφη, γιορτινή ατμόσφαιρα!!
    Και του χρόνου με υγεία, Χριστίνα μου!
    Φιλιά και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σας!
    Ευχαριστώ για την προσθήκη μου εδώ στο Google+ θα επισκεφθεί το blog σας, είναι πολύ όμορφο και encantador.Já 'm παρακάτω, σας καλώ να ξέρετε το blog μου, Ελπίζω να σας αρέσει.
    Στην υγειά μας.
    http://www.celiamariadesousarrudajacobino.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χριστινα μου τι γλυκα που ειναι ολα , μπραβο σου εδωσες πολυ ζεστασια στο σπιτι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όμορφες και ζεστές οι χριστουγεννιάτικες γωνιές σου. Μπράβο και του χρόνου
    Φιλιά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και του χρόνου να είσαι καλά .Όμορφα στόλισες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα ! Πολύ όμορφες οι χριστουγεννιάτικες γωνιές σου και του χρόνου να σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πανέμορφες όλες οι στολισμένες γωνιές σου Χριστίνα μου!!Καί τού χρόνου!!Καλή επιτυχία στόν διαγωνισμό!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σας ευχαριστώ πολύ όλες κορίτσια. πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. υπέροχες οι γωνιες σου Χριστινα.
    Τα καναρινάκια στα κλαδια του δέντρου ειναι φανταστικά
    Και του χρόνου.
    καλη επιτυχία στον διαγωνισμο
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή