Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Κρύο καιρός για δυο

...έτσι δεν λένε;

Κρύο- καιρός για κασκόλ, απαντώ εγώ.

Κασκόλ σε ποικιλία χρωμάτων για τις κρύες μέρες ή τις κρύες νύχτες του χειμώνα.

Πλεγμένα από τα χεράκια μου.

Χαρισμένα από την καρδιά μου.

Στις φιλενάδες μου:

Στην αγαπημένη Ματίνα: ένα φρουφρουδένιο στα χρώματα που της αρέσουν.
Στα χρώματα του κράνου και του ροδιού:


Στη γλυκιά Έλενα: ένα χουρχουλιάρικο σε χρωματισμούς του πράσινου και του μπλέ σαν τα μάτια της. Η Έλενα το φόρεσε ήδη:


Να τα χαρείτε κορίτσια μου!

Σας στέλνω πολλά φιλάκια και μια γλυκιά καλημέρα!

 

5 σχόλια:

  1. Καλή σου μέρα Χριστινάκι μου πολυτάλαντο κι εσύ!!!
    Είναι πολύ όμορφα τα κασκολάκια σου και με τέλεια χρώματα!!!
    Οτι πρέπει για αυτόν τον καιρό!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χριστινάκι δεν έχω λόγια για να σε ευχαριστήσω . Είσαι τόσο γλυκός άνθρωπος που μόνο χαρά και αγάπη μπορείς να προσφέρεις. Σ'ευχαριστώ και εκ μέρους της ανεψιάς μου που το καταχάρηκε και αυτή τη στιγμή το φοράει στη χιονισμένη Bratislava.
    Σου στέλνω μια ζεστή αγκαλιά κι ένα γλυκό φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ κρύο Χριστίνα μου!!!Τά κασκολάκια σου τά λάτρεψα!!! Πανέμορφα!!!Βλέπω καί τόν ενθουσιασμό τής Ματίνας μας!!!Μπράβο σου!!!!Καλημέρα!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφα τα κασκόλ γειά στα χέρια σου !!
    Είναι σίγουρο ότι θα τα χαρούν οι φίλες με το κρύο που κάνει !!!!Κι εσύ να είσαι καλά να κάνεις τόσο όμορφα δώρα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με γεια τους, να τα χαρούν!
    Είναι πολύ όμορφα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή