Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2013

Χρόνια πολλά με Χριστουγεννιάτικο giveaway

Καλημέρα σας!

Ημέρα χαράς - ημέρα γιορτής η σημερινή.

Γι' αυτό εύχομαι  σε όλες και όλους ''Χρόνια Πολλά και γλυκά''.


Για μένα σήμερα είναι τριπλή γιορτή.

Σαν σήμερα, ανήμερα Χριστούγεννα, πριν 38 χρόνια γεννήθηκε ένα κοριτσάκι.
 
Και η μέρα ήταν τόσο σημαδιακή και σημαντική που οι γονείς του αποφάσισαν, από την πρώτη στιγμή, να το ονομάσουν Χριστίνα.
 
Ναι λοιπόν! Σήμερα έχω την ονομαστική γιορτή και τα γενέθλια μου μαζί.
 
Γι' αυτό το γιορτάζω με giveaway.

Αφήστε μου τις ευχούλες σας σήμερα (25-12) και αύριο (26/12) πρωί- πρωί θα κάνω την κλήρωση και τη σχετική ανάρτηση.

Το δώρο της τυχερής θα είναι έκπληξη.

Πολλά φιλάκια!!!
 
Να περάσετε πολύ όμορφα σήμερα.
 
 

28 σχόλια:

  1. Χρόνια σου πολλά, ότι επιθυμείς και μια και γεννήθηκες μια τέτοια μέρα αγάπης να σε συντροφεύει και σένα για όλη σου τη ζωή !!!
    Και του χρόνου να είσαι καλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια σου πολλά και Καλά Χριστούγεννα με υγεία.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια σου πολλά, ευτυχισμένα και δημιουργικά με υγεία !!!!
    ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα και χρόνια πολλά για τα γενέθλια σου , τη γιορτή σου και τα χριστουγεννα...τι ωραία να γεννιέσαι τέτοια μέρα που γεννήθηκε ο χριστούλης μας...να περάσεις όμορφα σήμερα και να χαρείς την ημέρα σου... υγειά, ευτυχία και ότι επιθυμείς...ανυπομονώ να δω το δώρο έκπληξη...αν και φαντάζουμε θα κάνεις κανένα φύλλο μανώλιας ντεκουπάζ με χριστουγεννιάτικο θέμα πάνω ή τον χριστούλη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια Πολλά Χριστίνα μου!!!Πολύχρονη!!!Υγεία καί αγάπη εύχομαι!!!Καλά Χριστούγεννα!!!!Καλές εορτές!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Χριστίνα μου!! Και γιορτή και γενέθλια;;;; Αχ θες διπλά δωράκια δηλαδή εσύ τέτοιες μέρες!!!
    Καλά Χριστούγεννα να περάσεις σήμερα νεραϊδένια μου!! Υγεία κι αγάπη και ζεστή θαλπωρή στο σπιτικό σου!!
    Χρόνια σου πολλά! Να σαι πάντα δυνατή κι όσο μπορείς να χαμογελάς και να σκορπίζεις θετική ενέργεια!!
    Φιλάκια πολλά πολλά και να περάσεις ξεχωριστά σήμερα!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια σου Πολλά!!
    Να είσαι πάντα γερή, δημιουργική και γελαστή...
    Τι όμορφα, να έχεις γιορτή και γενέθλια την ίδια μέρα της Μεγάλης Γιορτής του κόσμου!!
    Πολύχρονη!!
    Πολλά φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά!!! Να είσαι πάντα υγιής και δημιουργική. Να περάσεις τέλεια σήμερα . Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια Πολλά Χριστινάκι.... πολύχρονη και πάντα γερή και ευτυχισμένη!!!!! Να περάσεις ονειρεμένα αυτή την τόσο ξεχωριστή μέρα για σένα!!!! Πολλά φιλιά!!! Καλά Χριστούγεννα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια Πολλά,πολύχρονη με υγεία και όλες σου οι επιθυμίες σου να πραγματοποιηθούν!!! Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χριστίνα μου ,σου εύχομαι Χρόνια Πολλά ,γεμάτα αγάπη ,υγεία ,ευτυχία και χαρά ! Η σημερινή μέρα να είναι πάντα η ομορφότερη της ζωής σου κοντά στους αγαπημένους σου και σε ό,τι αγαπάς !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χριστίνα μου χρόνια πολλά με υγεία και καλά Χριστούγεννα!!
    Τριπλή γιορτή, τριπλή χαρά!
    Να είσαι πάντα ευτυχισμένη!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χριστίνα χρόνια πολλά και καλά, γεμάτα όμορφες στιγμές. Καλά Χριστούγεννα σε σένα και την οικογένειά σου και σε όλο τον κόσμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χίλιες ευχές
    για χίλιες χαρές
    και χίλια φιλιά
    για χρόνια πολλά.
    Χρόνια σου πολλά φιλεναδίτσα να τα εκατοστήσεις, πολύχρονη . Να είσαι πάντα γερή κι ευτυχισμένη,
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χριστίνα μου πολύχρονη και ότι επιθυμείς!!!
    Τα όνειρά σου την φετινή χρονιά να γίνουν πραγματικότητα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Διπλή γιορτή διπλές ευχές! Χρόνια Πολλά! Να τα εκατοστήσεις και να είσαι γεμάτη υγεία ,ευτυχία και ότι επιθυμείς στην ζωή σου! Φιλιά πολλά κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΧΡΙΣΤΙΝΑΚΙ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ! Ο ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΝΑ ΣΟΥ ΧΑΡΙΣΕΙ Ο,ΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΠΙΟ ΠΟΛΥ! ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τριπλά χρόνια πολλά Χριστίνα,να είσαι γερή και ευτυχισμένη!!!!!!!!!!!!!!!!!Φιλιά!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χριστινάκι σου εύχομαι όπως ήρθες εσύ χριστουγεννιάτικο δώρο στους δικούς σου ,νάσαι πάντα έτσι για τη ζωή σου και τη ζωή των αγαπημένων σου! ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ & ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ και Ο,ΤΙ ποθείς!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα με υγεία και χαρά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρόνια πολλά, χρόνια καλά, με υγεία και αγάπη!!!
    Πολύ ξεχωριστή η σημερινή ημέρα για σένα, Χριστινάκι!!!
    Πολύχρονη να είσαι και ό,τι επιθυμείς!!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα, για τη γιορτή σου και για τις γιορτές.
    Τα φιλιά μου.,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρονια σου πολλα κι ας μη συμμετεχω ειμαι εκπροθεσμη το ξερω, και γενεθλια και γιορτη! φιλιά πολλα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρόνια Πολλά μυστικό ταίρι της ανταλλαγής, και από εμένα, γεμάτα δημιουργία, χαρά και υγεία!! Θα μου συγχωρέσεις την καθυστέρηση λόγω απουσίας από τη βάση μου!!
    Να είσαι καλά και του χρόνου να φτιάχνεις όμορφες Νεραϊδοδημιουργίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή