Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2014

Ο παλιός είναι αλλιώς

Καλημέρα φίλες μου και καλή χρονιά.

Υγεία και αγάπη πάνω από όλα.

Χάθηκα λίγες μέρες το ξέρω αλλά πήρα λίγο χρόνο για ξεκούραση, έκανα και ένα ταξιδάκι στην Αθήνα όπου βρέθηκα με αγαπημένα πρόσωπα και γενικά έκανα πράγματα που μου αρέσουν.

Οι μέρες περνάνε γρήγορα όμως και επέστρεψα - όπως και όλοι- στην καθημερινότητα.

Στην Αθήνα που λέτε- στο πατρικό μου- έπεσα κατά τύχη πάνω σε κάποια κεντήματα που είχα ξεκινήσει πριν από αρκετά χρόνια, περίπου μια δεκαετία.

Τα καημένα τα είχα παρατήσει σχεδόν μισοτελειωμένα.

Ε λοιπόν μόλις το είδα αποφάσισα να τα τελειώσω σιγά- σιγά όλα.

Ξεκίνησα από το πιο εύκολο που ουσιαστικά ήταν έτοιμο. Μόνο κάποιες λεπτομέρειες που ήθελαν γέμισμα και το περίγραμμα είχα να φτιάξω.

Είναι ένα καρέ και το πετσετάκι του σε τριανταφυλλένιο σχέδιο.

Βέβαια στο τραπέζι μου ταιριάζουν τα σεμέν καθότι μακρόστενο αλλά όταν ξεκίνησα να το φτιάχνω ήμουν ανύπαντρη οπότε δεν ήξερα τι έπιπλα θα είχα.

Πάντως και έτσι μια χαρά θα το ευχαριστηθώ- ήδη το έστρωσα...




                                                             λεπτομέρεια του σχεδίου

Ο παλιός είναι αλλιώς λοιπόν όπως λέει και ο τίτλος. Ο έρωτάς μου για το κέντημα καλέ...

Μείνετε συντονισμένες γιατί θα ακολουθήσουν και τα υπόλοιπα μισοτελειωμένα κεντήματα.

Πολλά φιλάκια !!!
 
Καλό Σαββατοκύριακο















 

44 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ! ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ ΧΡΩΜΑΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Νένα. Όντως τα χρώματά του είναι πολύ γλυκά. φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Καλή και δημιουργική χρονιά να χεις Χριστίνα μου!! Υπέροχο το κεντητό σου!!! Εμένα φαντάζουν τόσο δύσκολα στα μάτια μου!! Χαράς το κουράγιο σου και την υπομονή σου!!! :))) Μπράβο σου!!
    Α! μου αρέσει πολύ κι η καινούρια σου φορεσιά!!!!
    Καλό σ/κ να χεις κοπέλα μου!! Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι δύσκολο το κέντημα Μαριλένα. Υπομονή θέλει. Ευχαριστώ!!! πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  3. Να έχεις μία υπέροχη χρονιά γεμάτη υγεία!!
    Πολύ ωραία τα κεντητά σου!!
    Καλό σαββατοκύριακο φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχο σχεδιάκι , Χριστίνα !!!!! Περιμένουμε τη συνέχεια !!!!!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεία , πολλές χαρές και δημιουργικότητα !!!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kαλή Χρονιά με υγεία και χαρές!!!
    Τι ωραία, να ανοίγεις τα συρτάρια και να εμφανίζονται μπροστά σου,
    ξεχασμένοι θησαυροί!!!!!
    Χρυσοχέρα Χριστίνα, σου στέλνω τα φιλιά μου...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα είχα στο μυαλό μου αυτά τα κεντήματα αλλά δεν το αποφάσιζα να ασχοληθώ μαζί τους και ήταν κρίμα γιατί είναι όντως μισοτελειωμένα.
      φιλιά και από μένα

      Διαγραφή
  6. Το κέντημα είναι ένα από τα..πάθη μου, πότε δεν είναι δυνατόν να μη τα θαυμάσω!Καλή χρόνια Νεραϊδένια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αχτίδα. Το κέντημα είναι πάθος ειδικά όταν βλέπεις τους καρπούς των κόπων σου. φιλάκια

      Διαγραφή
  7. Πανεμορφα τα κεντηματα χαιρομαι που υπαρχουν ανθρωποι που κεντανε γιατι εγω δυστυχως τα παρατησα εδω και χρονια!!! πολλα φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευκαιρία να ξαναξεκινήσεις. Και εγώ παρατημένα τα είχα. φιλάκια

      Διαγραφή
  8. Kαλή Χρονιά με υγεία και χαρές!Καλό Σαββατοκύριακο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή Χρονιά Χριστίνα με υγεία και όμορφες δημιουργίες!!!!!!! Πολύ όμορφο το κέντημα σου... περιμένουμε και την συνέχεια!!!!! Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι ξετρυπωνουν αυτες οι επισκεψεις στα πατρικα !!! πολυ ομορφα τα μισοτελειωμενα σου Χριστινα , φιλιά πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυριολεκτικά τα ξετρύπωσα... Βρήκα κεντήματα μισοτελειωμένα 20ετίας και από τη μαμά μου αλλά δεν ασχολούμε προς το παρόν μαζί τους χαχαχαχ
      πολλά φιλάκια Μαίρη

      Διαγραφή
  11. Καλή και δημιουργική χρονιά Χριστίνα μου.
    Ωραία η ανανέωση του blog σου, μου αρέσει. Με το κέντημα εγώ προς το παρόν είμαστε τσακωμένοι, αλλά ποτέ δεν λέω ποτέ...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποτέ μη λες ποτέ Ελένη. Κάπως έτσι είμαι εγω με το ράψιμο, αλλά αυτό είναι πιο δύσκολο. Φιλάκια

      Διαγραφή
    2. Χαίρομαι που σου αρέσει η νέα διακόσμηση του blog μου.

      Διαγραφή
  12. Πολύ όμορφο το κεντημά σου.
    Καλή χρονιά με υγεία
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία Έλενα. Καλή χρονιά και σε σένα. φιλάκια

      Διαγραφή
  13. Καλή χρονιά Χριστίνα μου ,τι όμορφη και ευχάριστη αλλαγή που έκανες!!!Το τριανταφυλλένιο αγάπη μεγάλη , να είσαι καλά
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Νικόλ. Χαίρομαι που σ΄αρεσε. Καλή Χρονιά. Φιλάκια

      Διαγραφή
  14. Έκανες πολύ καλά που το τελείωσες και το έστρωσες, να μην πηγαίνουν στα αζήτητα τέτοιοι θησαυροί !!! Χαίρομαι ιδιαίτερα γιατί είμαι λάτρης του κεντήματος !!
    Περιμένουμε και τα άλλα .... πολλές ευχές για τον καινούργιο χρόνο και καλές δημιουργίες !!! Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου γύρισε το μάτι σου λέω... μισοτελειωμένα όπως ήταν. Κρίμα τον κόπο που είχα κάνει τότε. Και το αποφάσισα.
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές Ράνια. φιλάκια

      Διαγραφή
  15. Πολύ ωραίο το κέντημα!Περιμένω και τα υπόλοιπα κεντήμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χριστινάκι καλημέρα!!
    Πρώτον πολύ όμορφο το σπιτάκι σου , μας πας σε άλλη εποχή μου αρέσει πολύ. δεύτερον το κέντημα σου είναι πανέμορφο από κοντά, η φωτογραφία το αδικεί.
    Συνέχισε και τα υπόλοιπα που έχεις , είναι φανταστικά .
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!!! χαιρομαι που σου άρεσαν τα μισοτελειωμένα μου. (και που θα βοηθήσεις στο να τα τελειώσω χαχαχα) φιλάκια

      Διαγραφή
  17. Καλή χρονιά, Χριστίνα μου, με υγεία!
    Να χαρείς το όμορφο κέντημά σου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Έλλη. Καλή χρονιά. Ευχαριστώ και για τις πληροφορίες που μου έδωσες για τα νήματα. φιλάκια

      Διαγραφή
  18. Καλή χρονιά μέ υγεία Χριστίνα μου!!!Πολύ όμορφα τά σεμεδάκια σου!!!Είσαι χρυσοχέρα!!
    Καλό βράδυ!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Δήμητρα. Καλή χρονιά και σε σένα. φιλιά

      Διαγραφή
  19. Καλή χρονιά να έχεις με υγεία και δημιουργία!!! Να περνάς πάντα υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολυ όμορφη η νέα εμφάνιση του μπλοκ σου – φόντο και η φωτο με τη κοπέλα πάνω αλλά και τα γκάτζετς με τις καρδίες ,τα λουλούδια , τα κορίτσια , τη δαντέλα στα πλαινά του μπλοκ και τα λιλά γράμματα
    Θέλω και γω να βάλω μια εμφάνιση με δαντέλες – είχα αλλά χάθηκε..και μου αρέσουν οι δαντέλες.. αν δε σε πειράζει μου λες σε παρακαλώ που το βρήκες; Ευχαριστώ
    Μου άρεσε και ο τίτλος στους αναγνώστες - οι νεραϊδένιες
    Ωραία τα κεντήματα σου..περιμένουμε και τα άλλα...
    Ο παλιός είναι αλλιώς ή η πρώτη αγάπη δεν ξεχνιέται ποτέ (το κέντημα καλέ) :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δελφινάκι. Το φόντο το βρήκα από εδώ: http://shabbyblogs.com/design/blogger-backgrounds/
      εχει όμορφα θέματα.
      Χαιρομαι που σ΄αρεσαν οι αλλαγές μου και το κέντημα.
      φιλάκια

      Διαγραφή
  21. Καλή χρονιά!
    Ωραία τα κεντήματα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλή χρονιά Χριστίνα μου!!!!!
    Όπως τα λες είναι, ο παλιός είναι αλλιώς!!!!
    Κι εγώ λατρεύω τα κεντήματα κι έκανες πολύ καλά που τα τελείωσες και τα έστρωσες!!!!
    Καλοφόρετα!!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή