Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

Καίνουργιο κοσκινάκι μου

Καλημερούδια !!!

Τι μου κάνετε;

Εγώ κρυώνω. Μα τι κρύο είναι αυτό;
Από τη μια καλύτερα, να σκοτωθούν τα μικρόβια, όπως έλεγε η γιαγιά μου.
Από την άλλη μόνο κρύο- δεν μας χιόνισε, να δούμε άσπρη μέρα.

Και αφού λοιπόν κάνει κρύο και δεν ξεκουνάω από το σπίτι παρά μόνο για τις απαραίτητες μετακινήσεις, το έριξα στο κέντημα.

Και αφού τελείωσα (σχεδόν) τα μισοτελειωμένα μου, ξεκίνησα καινούργιο κέντημα, το οποίο μάλιστα κεντάω μετά μανίας.

Να σας το δείξω;


Είναι σεμέν- τραβέρσα σε συνδυασμό χρυσό και κοραλλί.

Μην το βλέπετε έτσι. Θα μπουν λουλούδια. θα μπούν χρυσές και μπροντζέ χάντρες για φύλλα. Και λασέ γύρω- γύρω και στο τελείωμα.

Πρωτόγνωρα πράγματα για μένα. Ας είναι καλά η φίλη μου η Ματίνα που έγινε ο μέντροράς μου.

Θα σας το δείξω όταν τα καταφέρω και το τελειώσω. Μπορεί να είναι καλοκαιρινή η ανάρτηση, αλλά δεν έχει καμία σημασία. Αρκεί να σας το δείξω.

 
 

Πριν σας αφήσω για σήμερα, να σας γλυκάνω με το γλυκό πορτοκάλι που έφτιαξα προχτές.


Μην είστε αυστηρές όμως γιατί είναι η πρώτη φορά που έφτιαξα γλυκό του κουταλιού. Και νομίζω ότι για πρώτη φορά τα πήγα καλά.

Με τη γεύση του γλυκού πορτοκαλιού
Σας φιλώ γλυκά !!!

25 σχόλια:

  1. Το κοραλί με το χρυσό "δένουν" υπέροχα !!!! Θα γίνει φανταστικό όταν το τελειώσεις !!!
    Θα πάρω λίγο γλυκό πορτοκάλι - μου αρέσει πολύ και φαίνεται υπέροχο στη φωτογραφία !!!!
    Καλή σου μέρα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως κάνουν ωραίο συνδυασμό το χρυσό με το κοραλί.
      Καλή μέρα
      φιλιά

      Διαγραφή
  2. θα γίνει υπέροχο το εργόχειρο σου!!!! θα έχει ωραία χρώματα!! Όσο για το γλυκό πορτοκάλι πρέπει να είναι πεντανόστιμο!!
    Καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι θέλω να πιστεύω και εγώ Κωνσταντίνα. γι' αυτό ανυπομωνώ να το τελειώσω. Φιλάκια
      Το γλυκό ευτυχώς έγινε καλό...

      Διαγραφή
  3. ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χριστινάκι καλημέρα! Το κέντημα σου θα γίνει τέλειο το ξέρω από πρώτο χέρι. Αυτό που μου αρέσει σε σένα είναι το πείσμα και η υπομονή σου .Μπράβο κορίτσι μου !!!
    Όσο για το γλυκό πορτοκάλι που είχα την τύχη να το δοκιμάσω, αν και το έκανες πρώτη φορά ,σου λέω ήταν πάρα πολύ καλό.
    Σ'ευχαριστώ για το βαζάκι που μου χάρισες!!!
    Φιλάκια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια και για τα καλά λόγια. Φιλάκια

      Διαγραφή
  5. Τα χρώματα που θα βάλεις ταιριάζουν παρά πολύ μεταξύ τους. Σίγουρα θα γίνει υπέροχο !! οσο για το γλυκό τι να πω;;;; φαίνεται πεντανόστιμο !!!!
    καλοφάγωτο και καλή υπομονή με το κέντημα.
    φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κεράστηκα γλυκό πορτοκάλι που το συμπαθώ ιδιαίτερα και σου αφήνω τις ευχές μου για το κέντημα σου, που από ότι μπορώ να διακρίνω θα γίνει υπέροχο...
    Βελονιά-βελονιά, θα τελειώσει που θα πάει...
    Πολλά φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφα τά χρώματα καί τό σχέδιο,πού διάλεξες γιά τό σεμέν σου Χριστίνα μου!!!Τό γλυκό σου,τί όμορφο χρώμα πού έχη!!Καί από γεύση θά είναι άπαιχτο!!Καλοφάγωτο!!!!Εδώ σήμερα,μετά από τόσες βροχές,πού μουλιάσαμε,έβγαλε ΄ήλιο καί θυμίζει Ανοιξη!!Καλό απόγευμα!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο , νοικοκυραδάκι μου!!!! (είναι μια έκφραση που έλεγε ο μπαμπάκας μου)
    Γεια στα χρυσά χεράκια σου!
    Από ότι διάβασα και το δοκιμαστή, το Ματινάκι μας, εκτός από υπέροχη όψη, είναι ΚΑΙ πετυχημένο! Σιγά μη σου ξέφευγε!
    Όσο για το κέντημα, εδώ θα είμαστε, χαρά μου, να το καμαρώσουμε όταν με το καλό το ολοκληρώσεις! Το πλάνο που περιγράφεις μας προϊδεάζει για αριστούργημα!
    Φιλιά και καλή δύναμη, νεραϊδάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο, θα γίνει φοβερό! Μου αρέσουν τα χρώματα που επέλεξες, ταιριάζουν πολύ!
    Παίρνω γλυκάκι, σ΄ευχαριστώ και φεύγω!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χριστινάκι μου μπράβο σου πολύ όμορφο θα γίνει με αυτές τις αποχρώσεις ,το πορτοκαλί του πορτοκαλιού με την υπόξινη γεύση το παίρνω γιατί μου αρέσει
    Φιλάκαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χριστίνα μου το κέντημα σου φαίνεται ότι θα γίνει πολύ όμορφο. Σου εύχομαι υπομονή και σίγουρα θα τελειώσει σύντομα αν βοηθήσει και ο καιρός. Γιατί όταν ο καιρός είναι καλός εμένα τουλάχιστον δε με κρατάει τίποτα μέσα. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αν κρίνω από την αρχή του σχεδίου το κέντημα όταν τελειώσει θα γίνει υπέροχο. Το γλυκάκι σου της εποχής, όμορφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. είμαι σίγουρη θα βγει φανταστικό όπως το περιγράφεις και με βάση τα χρώματά του!! ευχαριστούμε πολύ για το κέρασμα, προσωπικά θα το τιμήσω!!! :) φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ ωραίο φαίνεται, καλό κουράγιο, περιμένουμε να δούμε την τελική του μορφή !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κλό μήνα Χριστίνα μου!το κεντηματάκι σου θα γίνει σούπερ!συναινούμε όλοι σε αυτό!οι προδιαγραφές τουλάχιστον αυτό λένε!το γλυκό πορτοκάλι δείχνει τέλειο!φιλάκια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως τώρα που το έχω προχωρήσει αρκετά δείχνει πανέμορφο. Πολλά φιλάκια και Ευχαριστώ

      Διαγραφή
  16. Πρώτα γεύομαι το γλυκό δεν αντέχω να μην το δοκιμάσω!!!Μμμμ υπέροχο και αρωματικό!!Περιμένω την ολοκλήρωση του για να το θαυμάσω!!! Καλή συνέχεια Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σίγουρα θα γίνει πολύ εντυπωσιακό. Θα σε παιδέψει λίγο βέβαια το χρυσό.....αλλά θα αξίζει τον κόπο. Καλή δύναμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κατερινάκι... περισσότερο με παιδεύει το πλακέ...
      φιλάκια

      Διαγραφή