Κυριακή 12 Νοεμβρίου 2017

Η επιστροφή της άσωτης

Καλησπέρα!!!!!

Πόσο καιρό έχω να σας γράψω νέα μου; Άγνωστο..... Δεν σας ξέχασα όμως! Απλά οι υποχρεώσεις πολλές...
Είναι και που μου ήρθε ξαφνικά στα 40άντα και κάτι ψιλά... να ξανακαθίσω στα θρανία, στα έδρανα συγκεκριμένα... και να διευρήνω τις γνώσεις μου μεταπτυχικά...
Το ταξίδι υπέροχο! Οι γνώσεις αστείρευτες! Νέες εμπειρίες προστέθηκαν στη ζωή μου! Γύρισα πίσω μια 20 ετία.... και πήρα ζωντάνια!  Ο χρόνος όμως πιεσμένος! Έπρεπε κάτι να περικόψω... και "έκοψα" τη γειτονιά μας. Όχι επειδή δεν το αγαπώ, το αντίθετο, επειδή το αγαπώ πολύ και θέλω όταν γράφω εδω να είναι μια διαδικασία χαλάρωσης και άντλησης δύναμης.

Και βέβαια μετά απο πολλά .... ΤΕΛΕΙΩΣΑ!!! Στόχος επιτεύχθη!!!

Και μετά την απολογία (!) ήρθα να σας δείξω εικόνες του ονειρεμένου- αλλά δυστυχώς! μη αξιοποιημένου- τόπου που ζω τα τελευταία χρόνια: του Βόρειου Έβρου.

Ξεκινάμε;

1) Το παρατηρητήριο της Νέας Βύσσας Ορεστιάδος. Στο βάθος απλώνεται η Ανδριανούπολη...




2) Η κυρά των Μαρασίων. Το σπίτι της ήταν 50 μέτρα απο τα σύνορα με την Τουρκία, όμως αυτή με σθένος ψυχής ύψωνε καθημερινά την Γαλανόλευκη....


 

3) Ποταμός Έβρος. Σύνορα Ελλάδας- Τουρκίας


3) Λιθοξόος, στο χωριό Πετρωτά

4) Απολίθωμα κορμού
Αυτά και μια υπόσχεση για πιο συχνή επαφή πλέον....

Φιλάκια πολλά! 


7 σχόλια:

  1. Καλησπέρα σου Χριστίνα !!1 Μπράβο σου για την ολοκλήρωση των επι πλέον σπουδών σου !!
    Υπέροχες φωτογραφίες ενός ξεχαασμένου τόπου
    Να έχεις όμορφη εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Χριστινακι μου!!Καλως ήρθες παλι στην γειτονιά μας!Και εγω μετά απο 1 μισή χρόνο,φανερώθηκα χα χααα!Συγχαρητηρια για τις επιτυχίες σου σου εύχομαι!!Υπέροχες όλες οι φωτογραφίες σου απο την ακριτική Ελλάδα μας!
    Περιμένω νέες δημιουργίες που πάντα ήταν πανέμορφες,να δώ!!!Να περνάς όμορφα!!Καλη εβδομάδα σου εύχομαι!!!❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εύχομαι καλή επιτυχία καταρχήν!! Έχω έρθει στα μέρη σου, πάνε κάτι χρόνια βέβαια και έχει απίθανα μέρη.. Η βάση μου ήταν το Σουφλί, αλλά γυρίσαμε αρκετά μέρη εκεί στα βόρεια. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου! Καλή εβδομάδα και καλώς επέστρεψες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς επέστρεψες στη μπλογκογειτονιά, Χριστίνα μου. Ξέρω τι τραβάς με τις σπουδές σου, τα ίδια τραβάω κι εγώ. Είμαι νέα γειτόνισσα και θα χαρώ να τα λέμε. Πολλά φιλιά, φίλη μου. Ευχαριστούμε για τις όμορφες φωτογραφίες που μοιράστηκες μαζί μας. Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς την!
    Συγχαρητήρια που συνέχισες τις σπουδές σου. Δεν το κάνει εύκολα κανείς!
    Καλά να περνάς και καλή συνέχεια να έχεις Χριστίνα!
    Πολλά φιλιά ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα! Στάθηκα στις φωτογραφίες σου λόγω του τόπου καταγωγής μου αν και δεν έχω ζήσει ποτέ εκεί. Τα Αμπελάκια Ορεστιάδας. Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή