Σάββατο 25 Ιουλίου 2015

Τέλος... κεντήματος

Καλημέρα φίλες μου.

Τι κάνετε; Πως πάνε τα μπάνια- όσες τυχερές είναι κοντά σε θάλασσα;

Εγώ ξεκουράζομαι αλλά μπάνια δυστυχώς δεν έκανα πολλά. Πήγα βέβαια μερικές μέρες στο πατρικό μου στην Εύβοια αλλά τι να μου κάνουν πέντε μπάνια. Αφού τη λατρεύω τη θάλασσα.

Θα ξαναπάω βέβαια σε λίγες μέρες, οπότε θα αναπληρώσω...

Πάντως αυτές τις μέρες (που είμαι μακρυά από τη θάλασσα) βρήκα χρόνο και τελείωσα το σεμέν κέντημά μου. Και νιώθω πολύ χαρούμενη και περήφανη γιατί πρώτη φορά δοκίμασα να κάνω λασέ (την τεχνική με το κορδόνι) και νομίζω ότι τα κατάφερα καλά.


Τι λέτε;

Η φωτογραφία το αδικεί πάντως!!!

Αν θέλετε να δείτε λεπτομέρεια του σχεδίου ΕΔΩ

Τώρα έχω να φτιάξω το λασέ για ένα ακόμα σεμέν. Αλλά εκείνο θα γίνει υπερπαραγωγή - όπως το φαντάζομαι. Θα σας το δείξω όταν το ολοκληρώσω.

Σας αφήνω με πολλά φιλιά και μερικές φωτογραφίες από την Κύμη Ευβοίας.



 

12 σχόλια:

  1. Χριστίνα τέλειο το κέντημά σου! Μπράβο! Χαίρομαι που ακόμα στην εποχή κοπέλες ασχολούνται με το κέντημα!
    Όσο για τις φωτο με την λατρεμένη παντοτινά ερωμένη θάλασσα, από την αγαπημένη Κύμη Ευβοίας, ΤΈΛΕΙΕΣ!
    Καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο το κεντημά σου και οι φωτος σου.
    Φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφο τό σεμέν σου Χριστίνα μου!Απόλαυσα όλες τίς φωτό σου!!Καλό Καλοκαίρι!!Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λατρεύω το κέντημα, είμαι φαν και παθιασμένη με αυτό, όσο με βοηθούν τα δάκτυλα μου κεντάω ακόμη και το κέντημα μου είναι σχεδόν στο τέλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μεγεία και με χαρά το κέντημα σου, να είσαι καλά να το χαρείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλειο το κέντημα, Χριστίνα!!! Καλά μπάνια και καλό καλοκαίρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Enjoyable post I tend to be of the same mind with most of what you wrote. I would love to see more posts on this. Xtrasize I will bookmark and come back.I finding for information in use and I read your post that so useful for me, thank x google I found your site for great info.http://realcemasculinobr.com/xtrasize/



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. βρε το προκομενο μου...το προλαβες κ αυτο αναμεσα στα τοσα που εκανες ολο το καλοκαιρι..μπραβο..αντε καλη δυναμη με την καινουρια σχολικη χρονια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολλές ευχές για Καλή κι δημιουργική χρονιά !!! Με υγεία ,αγάπη και πολλές χαρές για σένα και τους αγαπημένους σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή