Σάββατο 2 Δεκεμβρίου 2017

Ο δικός μου ''Secret Santa''

Καλησπέρα!

Ο μήνας των Χριστουγέννων, ο πιο λαμπερός μήνας του έτους ήρθε χτες. Καλό μήνα λοιπόν σε όλους! και η αντίστροφη μέτρηση για τις γιορτές ξεκινάει....

Έτσι, λοιπόν, χτές 1η Δεκεμβρίου, με περιμένε μια εκπληξη καθώς επέστρεφα απο τη δουλειά το μεσημέρι...
Ήταν ο μυστικός μου Άγιος βασίλης, το ταίρι μου στη μυστική ανταλλαγή δώρων (εδώ) που διοργανώνει με πολύ επιτυχία η Μαριλένα απο το blog marilenaspotofart.

Ο δικός μου Άγιος Βασίλης μου έφερε πολύ όμορφα δώρα, τα οποία εκτίμησα πάρα πολύ (θα σας πω παρακάτω το λόγο)...

Ένα όμορφο βραχιόλι- φυλακτό που το λάτρεψα μιας και έχω αδυναμία στα ''ματάκια'' σε χρώματα που μου αρέσουν επίσης πολύ! Ένα σετ με αυτοκόλλητες νεραϊδούλες - και αυτές πολύ γλυκιές...
Συνοδευονταν απο μια κάρτα με ευχές για τις γιορτές και για το νέο έτος....



και βέβαια ένα βιβλίο που το εκτίμησα πάρα πολύ αφού μου αρέσει πολύ το διάβασμα.
Χαλαρώνω, ζω τις ιστορίες των πρωταγωνιστών, συμπάσχω μαζί τους, συγκινούμε και πολύ συχνά δακρίζω...
Επίσης, το εκτίμησα και για έναν ακόμη λόγο: το βιβλίο είναι πόνημα του μυστικού μου Άγιου Βασίλη...  δικό του ''πνευματικό παιδί'' και ξέρω πολύ καλά πόσο πολύ αγαπάς κάτι που εσύ έχεις δημιουργήσει, με τον κόπο σου.

Καταλάβατε ποιός είναι ο δικός μου ''Secret Santa'';
Είναι η Κική Kωνσταντίνου απο το blog ''Εκφράσου'' (εδώ) και το βιβλίο που μου δώρισε είναι το "Η Αγάπη Δηλώνει Παρών'' (δες εδώ).

Κική σε ευχαριστώ πολύ που μου χάρισες το βιβλίο σου!!! 


Το βιβλίο σκέφτομαι να το διαβάσω στις γιορτές, να το ευχαριστηθώ παρέα με το αναμένο δέντρο με μια κούπα ζεστή σοκολάτα...
Μπορεί (και το πιθανότερο) να μην αντισταθώ στην πρόκληση βέβαια...

Φιλάκια πολλά και γλυκά, μέχρι την επόμενή μου ανάρτηση....





11 σχόλια:

  1. Καλώς όρισες λοιπόν το μυστικό Αη Βασίλη σου, φίλη μου. Πολύ γλυκό εκ μέρους της Κικής να σου στείλει το βιβλίο της. Το βραχιολάκι τέλειο και οι νεραϊδούλες ονειρικές! Καλό μήνα και καλές γιορτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σπουδαία τα δώρα της Κικής!
    Να τα χαρείς!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα Χριστίνα μου!! Ήρθε φορτωμένος δώρα!! Πολύ ωραία κοπέλα μου!! Να τα χαρείς τα δωράκια σου κι ειδικά το βιβλίο να ναι καλοδιάβαστο!!
    Σας ευχαριστώ πάαααρα πολύ κι εσένα και την Κική για την συμμετοχή στην μυστική μας ανταλλαγή!! Ευχές για μια όμορφη και δημιουργική βδομάδα!! Φιλάκια!! 😙🍫

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να τα χαρείς τα δώρα της Κικής μας. Είναι σίγουρα σταλμένα με άγαπη.
    Καλό γιορτινό μήνα
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Χριστίνα μου, καλό μήνα καλή εβδομάδα και καλές γιορτές! Όλα καλά, λοιπόν! :)
    Χαίρομαι πολύ που σου αρεσαν τα δωράκια μου και σου εύχομαι ολόψυχα να τα ευχαριστηθείς!
    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και να συνεχίσεις να είσαι η νεράιδα που νιώθω πως είσαι!

    Να περνάς όμορφα, φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημερα Χριστίνα μου!!Πολυ όμορφα τα δωράκια της Κικής!!Να τα χαρείς!!!Καλο μηνα και καλή εβδομάδα εύχομαι!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ω, πολύ όμορφα τα δώρα σου Χριστίνα μου!
    Να τα χαρείς!
    Και του χρόνου θα ευχηθώ!
    Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ωωω! Τι ωραία όλα όσα έλαβες από τον μυστικό σου Αϊ Βασίλη, Χριστίνα!!!
    Να τα χαρείς, και να απολαύσεις το βιβλίο της Κικής!.
    Καλό μήνα και καλές γιορτές σου εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πρώτη φορά έρχομαι στο σπιτικό σου, καλώς σε βρήκα!
    Να τα χαρείς τα δωράκια σου από τη γλυκιά Κική!
    Εύχομαι καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή