Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

Μ' αγαπάει- Δεν μ' αγαπάει

Γειά σας είμαι η Αντωνία,
και έχω ένα μυστικό,
αγαπάω ένα αγόρι
μα φοβάμαι να το πω.
 
Στο σεντούκι της καρδιάς μου,
τον κρατώ σαν φυλαχτό
και ρωτώ τις μαργαρίτες,
το γνωστό γλυκό σκοπό: 
Μ' αγαπάει; - δεν μ' αγαπάει;

  
Εσείς τι λέτε; Μ' αγαπάει; ή δεν μ' αγαπάει;

Μπορείτε να με βοηθήσετε σας παρακαλώ;

(Κουκλίτσα με ζύμη καλαμποκιού pasta di mais, σε ξύλινο σεντόυκι βαμμένο με ακρυλικά. Μαργαρίτες από ζύμη καλαμποκιού).

Σας στέλνω πολλά φιλάκια !!!




 
 



 

12 σχόλια:

  1. Καλημέρα Χριστίνα μου!!!Καλά!!Η Ανωνία,μοναδική!!!!!Αλλά καί τό σεντούκι,υπέροχο!!!Εγραψες πάλι!!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφη και η κουκλίτσα σου και το σεντούκι που μάλλον έχει τα προικιά της!!!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα δεν το είχα σκεφτεί έτσι. Μπράβο Νικόλ....
      φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Πω πω... είναι τέλεια και αυτή η κουκλίτσα!!
    Χριστίνα συνέχισέ την αυτή την τεχνική, σου πάει!!!!! Θαύματα κάνεις!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο Χριστίνα μου με ότι καταπιάνεσαι το κάνεις τέλειο.
    Μάλλον πρέπει να μας δώσεις οδηγίες πως τις φτιάχνεις αυτές τις κουκλίτσες.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ Αντωνίτσα αν δεν του εξομολογήσεις την αγάπη σου , μη περιμένεις από την μαργαρίτα να σου απαντήσει!!
    Όμορφη μικρή κουκλίτσα !!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Χριστίνα μου!!! Το πόσο σου πάει αυτή η τεχνική δεν λέγεται!!! Κι αυτή η κούκλα είναι φανταστική!!! Μπράβο!! Μπράβο!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τι λες τώρα, είναι υπέροχη!!!!! και φυσικά την αγαπάει και μεις την αγαπάμε!!! :) φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή