Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

Μπουκάλι απο τα παλιά

Καλησπέρα αγαπημένη γειτονιά!!!



Η άνοιξη έκανε την εμφάνισή της και αυτό μου δημιούργησε μια πολύ καλή διάθεση.

Τόσο που νιώθω πως μαζί με την αναγέννηση της φύσης αναγεννήθηκα και εγώ.

Και μαζί με την άνοιξη μου ήρθε η όρεξη για ένα σωρό δουλειές που πρέπει να μπουν σε σειρά.

Καταρχήν να φτιάξω τη βεράντα μου, που από το χειμώνα έχει την εικόνα της εγκατάλειψης: να βάλω χρώμα, να περιποιηθώ τα λουλουδάκια μου.
Σε λίγες μέρες θα μπορώ να απολαμβάνω τον καφέ μου εκεί, που τόσο το λαχταρώ.

Μετά σειρά έχουν τα πασχαλινά. Από τώρα πρέπει να ξεκινήσω τα αβγουλάκια- δωράκια μου.

Μα, πρώτα από όλα χτες δοκίμασα μια καινούργια τεχνική παλαίωσης, που είναι πολύ της μόδας.

Ποιά άλλη;  Την pizzi pazzi!

Επιστρατεύτηκαν δαντέλες και λοιπά υλικά και το πείραμα ξεκίνησε σε ένα μπουκάλι.

Αφού ταλαιπωρήθηκα αρκετά καθότι αρχάρια και στο σπίτι έγινε ένας μικρός χαμός, σήμερα το τελείωσα.

Θέλω να σας δείξω το αποτέλεσμα και περιμένω με αγωνία να μου πείτε αν σας αρέσει ή όχι.




Μπουκάλι με την τεχνική pizzi pazzi. Διακόσμηση με τρισδιάστατα λουλούδια και φύλλα


 

Σας γλυκοφιλώ!!! 

29 σχόλια:

  1. Χριστίνα μου καταπληκτικό το μπουκάλι!!!!!!!!! Φαίνεται φτιαγμένο από έμπειρα χέρια και με τίποτα δεν λες πως είναι η πρώτη προσπάθεια!!!!! Καλές δουλειές στην Βεράντα.... άντε ξεκίνα και τα πασχαλινά μόλις που προλαβαίνεις!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχ Ελπίζω να μην είναι η τύχη του πρωτάρη χαχαχ
      Σε ευχαριστώ πολύ Βίκυ. Είχα βέβαια τα ''ατυχήματά'' μου αλλά τα έκρυψα επιμελώς.
      φιλάκια
      καλό βράδυ

      Διαγραφή
  2. Φανταστικό!!! Πρώτη φορά και το έκανες τόσο τέλειο; Μπράβο!!! Είσαι μεγάλο ταλέντο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη. Χαίρομαι που σου άρεσε. Φιλιά

      Διαγραφή
  3. Νομίζω το αποτέλεσμα ειναι απλα τέλειο! Δεν την ξερω την τεχνική και τι εμπειρία απαιτεί αλλα απο το αποτέλεσμα συμπεραίνω πως μάλλον το κατέχεις το θέμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δύσκολη τεχνική. Τουλάχιστο έτσι μου φάνηκα για πρώτη φορά που την έκανα. Πάντως σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      φιλάκια

      Διαγραφή
  4. Πανέμορφο τό μπουκάλι σου Χριστίνα μου!Εγινε φανταστικό!!Καί πολύ όμορφη η εφαρμογή τού pizzi pazzi!
    Αλλά καί τά ανάγλυφα λουλουδάκια σου,υπέροχα!!Μπράβο σου!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με δυσκόλεψε αλλά με αποζημίωσε από ότι φαίνεται από τα σχόλιά σας. Ευχαριστώ Δήμητρα. Φιλιά

      Διαγραφή
  5. Δείχνει υπέροχο το μπουκάλι σου!
    Τι τεχνική είναι πάλι αυτή; Πάντως το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό!
    Με το καλό να ετοιμάσεις τη βεράντα σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Έλλη.
      Είναι τεχνική με δαντέλες. Κάτι σαν παλαίωση.
      Αν πληκτρολογήσεις στο google ''pizzi pazzi'' θα δείς πολλά αξιόλογα έργα.
      φιλάκια

      Διαγραφή
  6. 'Ηρθα κι από δώ να θαυμάσω το μπουκάλι σου, Χριστίνα μου!!!
    Απίστευτο μου φαίνεται ότι είναι το πρώτο σου μ'αυτή την τεχνική!! Το έκανες τέλειο!!!!
    Δεν μας λές και για τα λουλουδάκια,πώς τα έφτιαξες? είναι πανέμορφα!!!
    Φιλάκια και καλό ξημέρωμα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απίστευτο και όμως αληθινό. Όχι το μπουκάλι αλλά το ότι ήταν το πρώτο μου και μάλιστα προοριζόταν για πείραμα. Τα λουλουδάκια πολύ απλά πήρα υφασμάτινα φύλλα και λουλούδια και τα πέρασα λευκό ακρυλικό χρώμα, λευκό ρελιέφ και πατίνα. Και τα κόλλησα στο μπουκάλι.
      φιλάκια και ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
  7. πολύ ωραία τεχνική!!! που την ανακάλυψες? υπέροχο το μπουκάλι!!!!!! φιλάκια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ. Έχει γεμίσει το google και το youtube με αυτήν . Μια αναζήτηση και θα δείς πολύ όμορφα έργα.
      φιλάκια

      Διαγραφή
    2. θα το ψάξω από περιέργεια, ευχαριστώ πολύ!! :)

      Διαγραφή
  8. Πρωτη προσπαθεια και ειναι τοσο τελεια μπραβο σου!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χριστινάκι καλημέρα!!!
    Το μπουκάλι σου έγινε τέλειοοοοοοοοο!!!!! και με τα λουλουδάκια υπέροοοοοοοοοο!!!!!!
    Ανυπομονώ για τον καφέ που θα πίνουμε στην όμορφη βεράντα σου .
    Φιλιά πολλά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!!!
      Ανυπομονώ την μέρα που θα πιούμε τον καφέ μας βεραντάτο. χιχιχ
      φιλάκια

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα Χριστίνα μου!!! Δεν την ήξερα αυτή την τεχνική!!
    Είναι καταπληκτικά τα μπουκάλια σου!! Μπράβο και για πρώτη απόπειρα δεν τους φαίνονται !!! Πανέμορφα!!!
    Καλό σ/κ να χεις!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλένα σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Επίσης καλό ΣΚ και πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  11. Καταπληκτικά τα μπουκάλια σου Πρωτότυπη τεχνική με ωραίο αποτέλεσμα Μπράβο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ε όχι και αρχάρια.......εξαιρετικό αποτέλεσμα.Δεν ξέρω τίποτα για τις συγκεκριμένες τεχνικές ..... ξέρω μόνο ότι το μπουκάλι έγινε πανέμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερινάκι. Είδα διοργανώνεις μωβ διαγωνισμό... Ξέρω τι θα σου φτιάξω αρκεί να πετύχει...
      φιλάκια

      Διαγραφή
  13. Τεχνικά δεν καταλαβαίνω τίποτα,
    το αποτέλεσμα όμως είναι όμορφο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή