Κυριακή 9 Μαρτίου 2014

Βόλτα στις Κυκλάδες

Καλημέρα φιλενάδες!!!

Τι και αν ο ουρανός είναι συννεφιασμένος; Τι και αν η βροχή δεν λέει να σταματήσει; Τι και αν άνοιξη ακούμε μα άνοιξη δεν βλέπουμε;
Εγώ ονειρεύομαι μια βόλτα στις Κυκλάδες που τόσο αγαπώ.

Να γυρίζω στα στενά σοκάκια, να σταματάω μπροστά σε μπλέ πόρτες, να μπλέκομαι στα φούξια λουλούδια της μπουκαμβίλιας, να με μαγεύει το κατακόκκινο χρώμα του γερανιού, να μυρίζω το άρωμα του βασιλικού.


Και όχι μόνο τις ονειρεύομαι αλλά τις έφερα και στο μπαλκόνι μου:


Κεραμίδα decoupage με κυκλαδίτικο τοπίο. Τρισδιάστατες λεπτομέρειες και ανάγλυφα.

Χτες ήταν η γιορτή της γυναίκας.


Χρόνια Πολλά σε όλες μας (αν και καθυστερημένα) !!!
 
Σας φιλώ αγαπημένες.
 
 

24 σχόλια:

  1. Χριστινάκι Καλή σου μέρα.
    Για την κεραμίδα τι να πω !!! Η φωτογραφία δεν μπορεί να αποτυπώσει την ομορφιά της . Υπέροχη!!!!
    Όσο για την χθεσινή μέρα, οι άνδρες νομίζουν πως γιορτάζουμε μία φορά το χρόνο. Ας τους να το πιστεύουν . Όλες οι μέρες του χρόνου είναι δικές μας .
    Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως η φωτογραφία την αδικεί. Δεν φαίνονται τα τρισδιάστατα σημεία.
      φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Τέλεια η κεραμίδα σου, Χριστίνα μου!!!!!
    Μου υπενθύμισε ότι πρέπει να κλαδέψω την βουκαμβίλλια μου !!!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να και κάτι πρακτικό που βγήκε μέσα από την κεραμίδα χαχαχα
      Ευχαριστώ πολύ Μαριάννα

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφο το κυκλαδίτικο κεραμίδι, πολύ ανοιξιάτικο.
    Χρόνια μας πολλά.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. υπέροχο ταξίδι με ένα υπέροχο έργο!!!! χρόνια μας πολλά για χτες! φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο το Κυκλαδίτικο έργο σου, Χριστινάκι μου!!!!!
    Που θα πάει, θα τη φέρουμε την Άνοιξη, τι λες κι' εσύ;
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα από αύριο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λέω ότι μπορεί να αργήσει λίγο αλλά θα έρθει η άνοιξη... οπότε λίγη ακόμα υπομονή...
      φιλάκια

      Διαγραφή
  6. Όμορφο το καλοκαιρινό σου κεραμιδάκι. Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χριστίνα μου, μπράβο, είναι πολύ όμορφο! Μου άρεσε πολύ η εικόνα που επέλεξες!
    Φιλάκια, καλό βράδυ και καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΚΕΡΑΜΙΔΙ ΣΟΥ ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΟ!!!!!ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ !!!ΚΑΝΕΙ ΤΟΣΟ ΚΡΥΟ ΣΗΜΕΡΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ .ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την άνοιξη ούτε εγώ βλέπω να έρχεται σύντομα... αλλά που θα πάει- θα έρθει...
      φιλάκια

      Διαγραφή
  9. Είναι πολύ ομορφο το κεραμίδι !!!
    καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βόλτα στις Κυκλάδες!!! Μα τι υπέροχο!! Αποτύπωσέ το εσύ πανέμορφα στο κεραμίδι σου Χριστίνα μου έτσι όμορφα και βλέπουμε..
    Φιλάκια γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ κολλάει το γνωστό ρητό '' ο πεινασμένος καρβέλια ονειρεύεται''...
      Χαίρομαι που σου άρεσε το κεραμίδι μου.
      φιλιά

      Διαγραφή
  11. Χριστινα μου !!! παρε με και μενα στις Κυκλαδες ! αχ οταν ειδα το τιτλο λεω η τυχερη πηγε ταξιδι και ξερεις το ονειρευομαι και ακομη και χειμωνα αυτο το ταξιδι αλλα εσυ μας ταξιδεψες αλλιως , τι ομορφα τα εφτιαξες τα κεραμιδια! τελεια , καλη σου βδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα και εγώ αυτό είχα στο μυαλό μου- να σας ταξιδέψω μέχρι τις Κυκλάδες!!! οπότε πέτυχα τον στόχο μου- φιλάκια και ευχαριστώ

      Διαγραφή