Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

Απαγορεύεται αυστηρά η ανάγνωση αυτής της ανάρτησης απο άνδρες!!!!


Μισό λεπτό να σκουπίσω τα σάλια μου και επιστρέφω...

Εεεεε καλησπέρα σας!!!!

Μα καλά, είναι αυτή φωτογραφία για να εμπνευστώ και να μιλήσω για τα 10 πράγματα που αν μου έκανε άντρας δεν θα ήθελα να τον δω ούτε ζωγραφιστό;

Πάντως το συγκεκριμένο αγόρι της φώτο θα ήθελα να δω και ζωντανό και ζωγραφιστό και ντεκουπαρισμένο..... και εννοώ ότι το παλικάρι είναι ΚΟΡΥΦΗ: που να βρείς άντρα να σου κάνει το σίδερο τη σήμερον; ε;
Μήπως πήγε πουθενά αλλού το μυαλό σας; πονηρούυυυυυυλες!!!!

Τι; Παιχνίδι είναι; αχ ναι μωρέ... συγκινήθηκα απο το σίδερο.... και ξεχάστηκα...

Η Μαίρη απο το μπλοκ ''Mairie- meraki'' ΕΔΩ μου έκανε πάσα και σαν καλή παίχτρια έτρεξα αμέσως να βάλλω γκολ...

Οι κανόνες του παιχνιδιού είναι:

- Γράφουμε τα 10 πράγματα που αν κάποιος άντρας έκανε δε θα τον βάζαμε ποτέ στη ζωή μας.
- Καλούμε 10 φίλες να ομολογήσουν το δικό τους ''Τοp 10 down''.
- Μεταφέρουμε το παιχνίδι με την εικόνα του.
- Αναφέρουμε ποιός μας έδωσε πάσα.

Λοιπόν τι με ''χαλάει'' σε έναν άντρα:

1. ''Καλά με το είπε εμένα η μανούλα μου...
     Μαμά άκου μαμά... Ήρθε εδώ η Λέλα και την έδιωξα... Ναι! Της είπα όσα με είπες, αλλά με είπε χαλβά και πολύ στενοχωρήθηκα... Μαμά, άκου, να με κάνεις κιοφτέδες, πολλούς κιοφτέδες... και κομματάκι χαλβά τώρα που με το θυμίσανε...''   ωραία ατάκα απο το Βουτσά στο Νύχτα Γάμου αλλά μόνο για τον κινηματογράφο... κοινώς έχω αλεργία στους μαμάκηδες.

2. Μου αρέσει η καβουροσαλάτα αλλά αν μυριστώ ότι γεμίζει τις τσέπες του με τα μαλάκια αύτα, τα έχει κάνει απλά .... σαλάτα....
    
3. Καθένας έχει την δική του προσωπικότητα. Αν δεν σου αρέσει η δική μου είσαι απλά ελεύθερος να βρεις κάποια που σου αρέσει και όχι να με συγκρίνεις, να με υποτιμάς ή ακόμα χειρότερα να μου επιβάλλεις να αλλάξω.

4. Το φλέρτ δεν είναι κακό πράγμα. Αρκεί να γίνεται διακριτικά και να απευθύνεται προς ένα άτομο κάθε φορά και όχι όπου κάτσει... διαφορετικά λέγεται ''πέφτουλας'' και μπλιάχ...


5. Θυμάσε την ελληνική ταινία ''Η Ζηλιάρα'' με την Ρένα Βλαχοπούλου; Ένα σου λέω: η υπερβολική της ζήλεια μου προκαλούσε ασφυξία.

6. Ξέρω ότι κουράστηκες πολύ καιρό στα βάρη, στο γυμναστήριο και στη διατροφή αλλά δεν χρειάζεται να μου επιδυκνείεις το λαδωμένο φουσκωτό σώμα σου με το παρτό σλιπ σου - ξανά μπλιάχ- ψάχνοντας την επιβεβαίωση και τον θαυμασμό.

7. ''Το πλαστό το πασαπόρτι
σαν και την καρδιά σου μόρτη
σαν την κάλπικη καρδιά σου
τη σκληρή

Μη βροντοχτυπάς τις χάντρες
η δουλειά κάνει τους άντρες
το γιαπί το πιλοφόρι το μυστρί

Ρημαδιό ζωή και σπίτι
απ’ τα χούγια σου αλήτη
που μετράς το αντριλίκι
με βρισιές''

Δεν χρειάζεται να προσθέσω τίποτα, τα είπε όλα το λαϊκό άσμα...


8.  Τα ψέματα αν τα ανακαλύψω απλά θα έχει πέσει πολύ στα μάτια μου.

9. Όταν είσαι στεναχωρημένος- αγχωμένος- θυμωμένος- δεν έχεις όρεξη κλπ απλά πέστο μου. Δεν μπορώ ούτε να στεναχωριέμαι άδικα ούτε να μυρίσω τα νύχια μου και να βρω τι φταίει για την αλλοπρόσαλη συμπεριφορά σου.

10. Με νευριάζει να κανονίζει πράγματα χωρίς προηγουμένως να με ρωτήσει. Το εκλαμβάνω ότι δεν με υπολογίζει.

Μετά το γκόλ ακολουθεί πάσα; χμμμμ δεν ξέρω... εγώ θα δώσω όμως σε 10 φίλες:

1. Στη Σόφη απο το http://osaferneionous.blogspot.gr

2. Στην Αλεξάνδρα απο το http://beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

3. Στην Ελένη απο το http://stamonopatiatisfantasias.blogspot.gr

4. Στη http://abycraft.blogspot.gr

5. Στη Φωτεινή http://littletreasureshandmade.blogspot.gr

6. Στην Άννα http://plektokoritso.blogspot.gr

7. Στην Δέσποινα http://ohsocutethings.blogspot.gr

8. Στη Φένια http://horisoria.blogspot.gr

9. Στη Dimi http://decdimisaussi.blogspot.gr

10.  Στη φονού την πεθερά http://tintrelatispetherasmoumesa.blogspot.gr

Πάω να τις ενημερώσω πριν προλάβουν και κοιμηθούν...

Φιλιά!!!

Καληνύχτα!!!

17 σχόλια:

  1. Α, Χριστίνα μου! Εμένα το μυαλό μου δεν πήγε στο πονηρό για το ωραίο αγόρι! Πήγε στο σίδερο... (αυτό έγραψα κι εγώ στην δική μου ανάρτηση) προκομένο παιδί!
    Συμφωνώ σε όλα βρε συ!
    Καλό βράδυ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχααχαχαχαχα εμένα να πω την αλήθεια πήγε και στα δυο.... Το τερπνόν μετά του ωφελίμου δεν λένε;;;;
      φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Αφου συνήλθες από το τεκνό , τους στόλισες κανονικά , σταθερά τα καβούρια , ο μαμάκιας κλπ , άντε να γελάσουμε λιγάκι!!!!!!!!
    Φιλάκια καληνύχτας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχ οι σπαγκοραμμένοι και οι μαμάκηδες σταθερές ΄΄αξίες΄΄΄... αχαχαχαχα ευθυμήσαμε πάλι...
      φιλάκια- καληνύχτα

      Διαγραφή
  3. Αυτή η φωτογραφία είναι παραπλανητική!! χαχαχα Προς το παρών έχω διαβάσει 3 αναρτήσεις και με την δική μου 4 και όλες έχουμε πολλά κοινά στα δεν θέλω για τους άντρες! Τελικά αναρωτιέμαι ..κουφοί είναι ή κάνουν τους κουφούς??? φιλιά κούκλα μου πολύ ωραία τα έγραψες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο όλα έχει ο μπαχτσες μάλλον: και κουφούς και πολύξερους και ανήξερους και εγωιστές...
      Τι τραβάμε και δεν το μαρτυράμεεεεεεεε
      φιλιά

      Διαγραφή
  4. Χα χα χα χα!!! Απολαυστικότατη!!! Φιλάκια, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ωραία παρουσίαση!Έτσι ακριβώς όπως τα λες είναι Χριστίνα μου,τελικά όλες τα ίδια σκεφτόμαστε!
    Όμορφη μέρα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λογικό να σκεφτόμαστε όλες πάνω- κάτω τα ίδια αφού τέτοια κυκλοφορούν!!! χαχαχαχαχαχ
      καλημέρα

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα!! Μια χαρά το πάει το παληκάρι το σίδερο!!! Θα βοηθήσω να μειωθεί η ανεργία!! Το προσλαμβάνω!!!! Χαχαχα!!! Πολύ ωραίες απαντήσεις Χριστίνα!!! Είχαν την τιμητική τους οι άντρες τόσες μέρες!!! Μια χαρά!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα υπερωρίες θα βαράει το αγόρι όπως το πάμε εδω μέσα φιλενάδα. Όσο για τους άντρες που είχαν την τιμητική τους τόσες μέρες ένα λέω μόνον: ουέ και αλίμονο μη μας πιάσουν στο στοματάκι τους οι άντρες bloggers. Δεν μας ξεπλένει ούτε ο Νείλος ποταμός....
      φιλάκια

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα...ενδιαφέροντα τα δέκα σου...όσο για τον άνδρα της φωτος πολύ καλός για να είναι αληθινός ! με προσκάλεσαν και μένα 3 , αλλά αρνήθηκα να το παίξω, να συμμετέχω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αλλοίμονο στούς άντρες!!Εδώ πάη αυτό Χριστίνα μου!!!!Απόλαυσα τίς απαντήσεις σου!!!Σέ ευχαριστώ πολύ πού μέ επέλεξες!!!Σέ πειράζει νά μήν τό παίξω???Μήν μού θυμώσεις όμως!!!Καλό βράδυ!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συμφωνώ σε ΟΛΑ..τελικά οι γυναίκες όλες θέλουμε τα ίδια και απεχθανόμαστε τα ίδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλα τα λες!!! Θεικη η ατακα παντως του Βουτσα! Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συμφωνώ σε όλα!!! Έχεις απόλυτο δίκιο!!
    Πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου!
    Τη καλημέρα μου, φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή