Κυριακή 10 Μαρτίου 2013

Το πρώτο μου έργο decoupage

Καλησπέρα !!!

Τελευταία με έχει πιάσει μια μανία με το ντεκουπάζ.

Κατά τύχη πήγα σε ένα σεμινάριο και ενθουσιάστηκα με την τεχνική και τα αποτελέσματα της.

Ετσι πήρα υλικά και αρχισα να πειραματίζομαι.

Το πρώτο πείραμα έγινε με χαρτοπετσέτα. Ήθελα να μεταμορφώσω ένα τσίγκινο κουβαδάκι... Κατευθείαν στα βαθιά!!!!

Αποτυχία!!!

Στην αρχή δεν επιαναν τα ακρυλικά στο μέταλο. Που να ξέρω απο primer????? πήρα και το εβαψα με ενα χερι πλαστικό λευκό χρώμα. Και πάνω εκεί κόλλησα την χαρτοπετσέτα με την ειδική κόλλα για ντεκουπάζ...

Η χαρτοπετσέτα μάζεψε και εγώ ετρεχα να το σώσω.

τελικά σώθηκε...

περάσα στις φωτοσκιάσεις...

έγινα και αυτές κακείν κακώς (γιατί τις έκανα πολύ έντονες και κρύβουν το θέμα μου που είναι οι ηλιοι της χαρτοπετσέτας ).

Για το τέλος πέρασα ένα χέρι βερνίκι νερού (αυτό είχα αυτή τη στιγμή) και δεν με χαλάσε καθόλου γιατί ξέρω οτι το έργο μου έχει ηρερομηνία λήξης... μιας και κανονικά όπως έμαθα αργότερα επρεπε να το περάσω primer γιατί κάποια στιγμή το πλαστικό θα ''ξεφλουδίσει΄΄ και θα παρασύρει μαζί του και τους ηλιους....

Το αποτέλεσμα της πρώτης μου προσπάθειας είναι αυτό:


Μετά απο ολα αυτά κατάλαβα οτι εγω και η χαρτοπετσέτα δεν έχουμε μέλλον... και άρχισα να φλερτάρω με τα ριζόχαρτα όπου είχα όπως θα δείτε σε επόμενες ανακοινώσεις καλύτερη τύχη !!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου