Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Κορνίζα με decoupage

Αγαπημένες μου φιλενάδες καλησπέρα και καλό μήνα !!!

Δεν πιστεύω να σας κορόϊδεψαν χτες;

Εμένα με κορόϊδεψε ο blogger... μιας και σκαλίζοντας, την έκανα τη ζημιά μου. Διέγραψα την τελευταία μου ανάρτηση.

Επιστράτευσα την linaaaap από το Χωρίς ειρμό, που πολύ την ευχαριστώ για το χρόνο που διέθεσε, να με βοηθήσει μπας και την βρώ... αλλά ο blogger είχε άλλα σχέδια... την είχε εξαφανίσει...  Πιο πολύ στεναχωρήθηκα γιατί έχασα τα γεμάτα αγάπη σχόλια σας.
Το πάθημα γίνεται μάθημα όμως, που λέει και το γνωστό ρητό... άλλη φορά να μην σκαλίζω....

Κατά τα άλλα.... χτες ο Απρίλιος μας υποδέχτηκε με ήλιο... Μου έκανε το χατίρι να πιω το καφεδάκι μου στη βεράντα, που το είχα καημό... και πολύ το χάρηκα.
Σήμερα επιστρέψαμε στη ρουτίνα... μαυρίλα και ψιλόβροχο...

 


Νας σας δείξω με τι καταπιάστικα το Σάββατο και γινόταν ο κακός χαμός που σας έλεγα και σας έδειξα στη ''χαμένη'' μου ανάρηση.

Μια κορνίζα... ''Οι πεταλούδες βγήκαν βόλτα στον αγρό...'' το θέμα μου. Θα φιλοξενήσει ένα χαριτωμένο κοριτσίστικο μουτράκι...

 και μπορεί να τοποθετηθεί έτσι ....


ή έτσι ....


Πως σας αρέσει καλύτερα;

Περιμένω να μου πείτε...

Σας φιλώ !!!!

Υ.Γ. Υπάρχει ένας διαγωνισμός στο blog που αφορά κοριτσίστικες δημιουργίες... Μήπως μου ξεχαστήκατε; Για δείτε εδώ http://neraidodimiourgies37.blogspot.gr/2013/03/girly.html

 

27 σχόλια:

  1. Είναι πανέμορφη πραγματικά και μου αρέσει εξίσου και στις δύο εκδοχές! Πάω να ετοιμαστώ για το διαγωνισμό σου και να βάλω το εικονίδιο. Θα σε ενημερώσω όταν θα'μαι έτοιμη. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Marie τόσο για τα καλά λογια για την κορνίζα μου όσο και για το διαγωνισμό. Περιμένω τη συμμετοχή σου...

      Διαγραφή
  2. πάρα πολύ όμορφη η κορνίζα σου!! Καλώς σε βρήκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφη κορνίζα! Βρίσκω πολύ έξυπνη την ιδέα σου να τοποθετήσεις τα μοτίβα έτσι, ώστε η κορνίζα να μπορεί να περιστραφεί και να τοποθετηθεί κατά βούληση. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όπως και να την βάλεις είναι πολύ όμορφη και κοριτσίστικη.
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όμορφος και χαρούμενος ο καθρέφτη σου όπως και αν τον βάλεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφη και πολύ ανοιξιάτικη η κορνιζούλα καθρέπτης!!!!
    Καλό μήνα!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά λόγια. Όντως, όπως και να την τοποθετήσεις είναι ωραία...
    Ελπίζω να αρέσει στον παραλήπτη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολυ ομορφη η κορνιζα....που να μπει και το ομορφο μουτρακι..!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε... όταν μπει και το μουτράκι θα γίνει ακόμα πιο όμορφη η κορνίζα...

      Διαγραφή
  9. Ειναι όμορφη...ανοιξιάτικη...και στις δύο θέσεις μου αρέσει.. κρίμα για τη χαμένη ανάρτηση, ποια ήταν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δελφινάκι χαίρομαι που σ΄αρέσει η κορνιζούλα μου. Η ανάρτηση ήταν αυτή που σας κερνούσα μηλόπιτα χαχα μας τέλειωσε η μηλόπιτα... Δεν πειράζει... να είμαστε καλά να κάνουμε αναρτήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. http://site.com - [url=http://site.com]site1[/url] site
    site2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφη και "έξυπνη" κορνίζα!
    Δυστυχώς, Χριστίνα μου ήσουν άτυχη με τη χαμένη ανάρτηση! Αν την είχε αποθηκεύσει το google στην προσωρινή μνήμη, μπορεί να είχαμε σώσει ακόμη και τα σχόλια.
    Δεν πειράζει, εσύ να'σαι καλά, να φτιάχνεις περισσότερες νεραϊδοδημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ. Να είμαστε καλά, να δημιουργούμε και να κάνουμε και αναρτήσεις...

      Διαγραφή
  13. Είναι τέλεια όπως και να τη βάλεις! Όσο για το διαγωνισμό επειδή είμαι λίγο άσχετη περιμένω να ασχοληθεί ο άντρας μου για να βάλω το banner σου και να σου στείλω και τη συμμετοχή μου. Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολυ ομορφη και χαρουμενη η κορνιζουλα!!!!Φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Katrina ευχαριστώ πολύ. Τα λόγια σας είναι κίνητρο να συνεχίζω τις δημιουργίες.

      Διαγραφή
  15. Είναι ΤΕΛΕΙΑ η κορνιζούλα σου Χριστίνα μου!Πανέμορφη καί εξαιρετική η δουλειά σου!!Μπράβο σου!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλώς σε βρήκα. Η κορνιζούλα σου είναι πολύ όμορφη και της έδωσες και πολύ ωραίο όνομα. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Γιούλα. Και εγω καλώς σε βρίκα. Θα τα λέμε . Φιλιά !!!

      Διαγραφή
  17. Ξετρελλάθηκα! Είμαι σε μία φάση που έπαθα μία λόξα με τις πεταλούδες..τις ζωγραφίζω ,τις φτιάχνω σε πηλλο , στόλισα τα πρώτα αυγά και τις λαμπάδες μου με αυτές.Υπέροχη κορνίζα με πανέμορφα χρώματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αχτίδα μου. όντως οι πεταλούδες πολύ αγαπημένο θέμα. Ειδικά τώρα που είναι και η εποχή τους. Καλές πεταλουδένιες δημιουργίες σου εύχομαι...

      Διαγραφή